سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بوستان گل و دوستان

کسی بی خبر آمد

مرا دست خودم داد

کسی مثل خودم غم کسی مثل خودم شاد

کسی مثل پرستو در اندیشه ی پرواز

کسی بسته و آزاد اثیر قفسی باز

کسی خنده کسی غم کسی شادی و ماتم

کسی ساده کسی صاف کسی درهم و برهم

کسی پر ز ترانه کسی مثل خودم لال

کسی سرخ و رسیده کسی سبز و کسی کال

کسی مثل تو ای دوست مرا یک شبه رویاند

کسی مرثیه آورد برای دل من خواند

من از خواب پریدم شدم یک غزل زرد

و یک شاعر غمگین مرا زمزمه می کرد 


هرچه می حواهد دل تنگت بگو ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ارزش یک انسان
نسل جدید
سال نو مبارک
سال نو مبارک
دوست دختر چیست؟(طنز)
روز مرگم
[عناوین آرشیوشده]
خانه

: موضوعات



: آمار سایت
بازدیدکنندگان: 53152
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 6

: درباره عبدالله افراشته
بوستان گل و دوستان
عبدالله افراشته
بوستان گل جایی است برای دوستی و دوستان،جایی برای عاشقان.

: لینک به من
بوستان گل و دوستان

: دوستان

: فهرست موضوعی یادداشت ها

: آرشیو

: اشتراک

 

پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ